איילת צורי עוסקת בשירות 29 שנה נותנת שירות, מאבחנת שירות, משפרת אותו, כל הזמן משכללת שיטות לעשות אותו אפקטיבי ונעים לכולם. מנהלת שירות לקוחות במיקור-חוץ (Outsourcing). איילת מגיעה לעסק או לחברה, מאבחנת את כשלי השירות בהם ומטפלת בהם טיפול מערכתי: בתקשורת בעל פה, בתקשורת בכתב, בתהליכי העבודה, בנהלים, בהטמעת ה-CRM ומערכות המחשוב ואפילו בנראות של העסק. מובילה עסקים וחברות לשירות מעולה, כזה שמשאיר את הלקוחות שלכם: נאמנים, מרוצים וממליצים.התוצאה: המכירות שלכם מזנקות, ומייד.

קטגוריה: